Breaking news....

Wij gaan door en zullen overwinnen....

Beste leden en sportvrienden,

We zitten nu in de laatste vakantieweek en gaan volgende week weer volop van start. De agenda staat weer gevuld met allerlei activiteiten waar we met elkaar van oudsher veel sportplezier aan beleven.

Op vrijdag 28 augustus hebben we nog een laatste een vakantietraining,

Het Swiss Open tournament is dit jaar inmiddels volledig gecanceled wegens Corona.

Doordat wegens alle coronamaatregelen onze jaarlijkse BBQ en famliedag geen doorgang konden vinden, hebben we het plan opgevat om in september alsnog een barbecue te organiseren voor al onze leden. Deze is nu gepland op vrijdag 25 september en zal zijn aangepast aan Coronaregels indien nodig.

Op de agenda staat ook de jaarlijkse NSKO Kaderdag, kader graag aanmelden. Hoe groter de groep, hoe meer rendement!

In de lestarieven is er een kleine wijziging gekomen, Het maandtarief voor 1x trainen is nu € 25,00 en voor 2x trainen € 30,00. (13+) Voor de jeugd geldt een maandtarief van €20,00 (1x per week). Daar staat wel tegenover dat de Chikara No karate trainingen op de woensdagen voor iedereen vanaf 12 jaar toegankelijk zijn zonder extra kosten. (zie ook pagina Locaties en lestijden) Een andere verandering m.b.t. de contributie is dat het enveloppensysteem zal vervangen worden door betaalverzoeken (tikkies).

Tenslotte: "Het is beter om te proberen de regen te voelen in plaats van slechts nat te worden". (Bob Marley)

Tot snel,

Clive Emanuelson

Proef de sport en krijg de smaak te pakken bij Okaradooka!

NOC*NSF, Albert Heijn, sportbonden en sportclubs willen zoveel mogelijk mensen in Nederland met plezier laten sporten en bewegen. Om dit te bereiken, organiseren zij samen de sportactie. Met de sportactie krijgt iedereen de kans de sport te ontdekken die bij hem of haar past. Okaradooka doet ook mee, dus kom naar een van onze proeflessen voor KARATE proef de sport en krijg bij ons de smaak te pakken!

Van 14 tot en met 27 september krijgt iedereen bij minimaal €10 aan boodschappen bij Albert Heijn eenmalig tien sportzegels in de AH-app. Tot en met 25 oktober 2020 kun je deze sportzegels via www.proefdesport.nl verzilveren voor een gratis proefles bij de deelnemende sportclubs.

Heb je altijd al KARATE willen proberen? Boek dan met je sportzegels uit de AH-app een proefles bij Okaradooka via www.proefdesport.nl.Ons aanbod tijdens de sportactie is voor jong en oud  en bestaat uit karate technieken die je tijdens de sportactie kunt beoefenen

Voor meer informatie over KARATE en de proeflessen die wij tijdens de sportactie aanbieden, kun je contact opnemen met Clive Emanuelson (hoofdtrainer), via www.budoverenigingokaradooka.nl/contact

Telefoonnummer  079- 3518186 / 0614486155

Schrijf een reactie: (Klik hier)

123website.nl
Tekens over: 160
OK Verzenden.
Bekijk alle reacties

Nieuwe reacties

17.11 | 12:34

Klein vraagje werkt Clive Emanuelson in Zoetermeer zoja hij was vroeger mentor van onc clauslaan en wil contact met hem ik moet iets weten wat belangrijk is.

31.01 | 13:26

Zoetermeer Pas is voor ons geen probleem.

30.01 | 22:39

Mag ik vragen of hier ook gebruik kan worden gemaakt van de zoetermeeras?Mijn zoontje van 8 heeft een les gevolgd op school en was erg onder de indruk
Mvg

28.08 | 22:12