Breaking news....

Wij gaan door en zullen overwinnen....

Beste leden en sportvrienden,

De zomer nadert en zo ook de tijd voor ons zomerkamp. Vorig jaar geannuleerd wegens Corona, maar dit jaar wederom ingepland.

Op vrijdag 2 juli 2021 gaat ons jaarlijks zomerkamp van start en trainen we weer lekker 3 dagen in de buitenlucht en met elkaar.

De locatie wordt dit jaar Stay Okay Apeldoorn, prachtig gbied middenin de vrije natuur.

Bijzonder is dat dit jaar ook de NSKO Jeugddag plaats zal hebben tijdens dit zomerkamp. Op zaterdag 2 juli van 09.00 - 17.00 zal onze jeugd vermaakt en tevens uitgedaagd worden zoals wij dat gewend zijn in onze eigen karatestijl. Het programma dat voor de jeugd van 6  - 12 jaar is samengesteld belooft veel moois (conditie, kata, bo, spparren, speelkarate, etc.)

Ook zullen er (eindelijk) weer bondsexamens worden afgenomen, iets waar een aantal NSKO leden behoorlijk blij om zullen zijn.

Alle info omtrent kosten, aanmelding e.d. wordt nog samengesteld en komt uiteraard zo gauw mogelijk jullie kant op.

Ander nieuws:

- bij droog weer gaan alle buitentrainingen gewoon door, tot nadere bepalingen

- laatste les voor de zomervakantie: 16 juli a.s.

- Met ingang van 14 mei a.s. is de groepssamenstelling weer terug naar het oude en traint alle 13+ van 19.00 - 20.30 uur. Uiteraard zal er nog steeds rekening gehouden worden met de           Coronabepalingen die dan gelden.

* "De grote beer vreest de kleine bij niet om zijn angel, maar bewondert hem voor het kunnen maken van heerlijke honing"

Osu!

Clive Emanuelson

Schrijf een reactie: (Klik hier)

123website.nl
Tekens over: 160
OK Verzenden.
Bekijk alle reacties

Nieuwe reacties

17.11 | 12:34

Klein vraagje werkt Clive Emanuelson in Zoetermeer zoja hij was vroeger mentor van onc clauslaan en wil contact met hem ik moet iets weten wat belangrijk is.

31.01 | 13:26

Zoetermeer Pas is voor ons geen probleem.

30.01 | 22:39

Mag ik vragen of hier ook gebruik kan worden gemaakt van de zoetermeeras?Mijn zoontje van 8 heeft een les gevolgd op school en was erg onder de indruk
Mvg

11.12 | 13:31