Breaking news....

Wij gaan door en zullen overwinnen....

Beste leden en sportvrienden,

We zijn allemaal binnen de NSKO nog onder de indruk van het seminar dat Valery Dimitrov op 21 september jl. in de Transvaal sporthal in Den Haag gaf. Ook op Papendal maakte hij zijn opwachting,wat tevens druk bezocht werd. Foto's van onze training zijn op de Okara Dooka Facebook pagina te zien.

Aardig nieuwtje: Cid Bartels deed vorge week mee aan een klein toernooi in Brabant en won zijn partij met een loepzuivere tobi-mae geri. Proficiat!

Wat ook weer naderbij komt, zijn de examens.Tijdens onze lessen wordt er weer gespard en inmiddels behoren verdere beperkende maatregelen tot het verleden. Het kader is alweer aan het rondkijken en opletten wie er eventueel in aanmerking komen om examen te doen. Dit zal plaatsvinden op 10 decemer a.s.(ook voor de jeugd)

Goed om te zien dat onze jeugdleden klaar zijn om deel te nemen aan kumite (voor sommige iets totaal nieuw), daar gaan we de komende tijd flink mee aan de slag!

Dit jaar doen we voor het eerst mee aan de landelijke Grote Clubactie en ook daar zullen jullie de komende tijd veel over te horen krijgen.

Osu!

Clive Emanuelson

Een man die 1000 goede technieken kan laten zien, is indrukwekkend. Een man die een techniek 1000 keer goed kan laten zien, dodelijk.

Schrijf een reactie: (Klik hier)

123website.nl
Tekens over: 160
OK Verzenden.
Bekijk alle reacties

Nieuwe reacties

17.11 | 12:34

Klein vraagje werkt Clive Emanuelson in Zoetermeer zoja hij was vroeger mentor van onc clauslaan en wil contact met hem ik moet iets weten wat belangrijk is.

31.01 | 13:26

Zoetermeer Pas is voor ons geen probleem.

30.01 | 22:39

Mag ik vragen of hier ook gebruik kan worden gemaakt van de zoetermeeras?Mijn zoontje van 8 heeft een les gevolgd op school en was erg onder de indruk
Mvg

11.12 | 13:31