Breaking news....

Beste leden en sportvrienden,

De vakantie tikt langzaam naar het einde en de scholen maken zich op om weer op volle kracht te gaan draaien.

Wij gaan op vrijdag 27 augustus ook weer van start en doen ons best er weer een mooi seizoen van te gaan maken. De NSKO agenda staat reeds op onze site, dus alle data tot en met het zomerkamp 2022 kunnen worden vastgelegd!

Op 12 september a.s. is er na 2 jaar weer een NSKO Jeugddag op sportcentrum Papendal te Arnhem. Door corona maatregelen is het vorig jaar niet doorgegaan, maar gezien het succes van de jeugddag op het laatste zomerkamp, verwachten wij dat het een knallend begin van het nieuwe seizoen gaat worden.

Op 21 september hebben we nog een bijzondere activiteit, namelijk de clinic van de Bulgaarse meervoudig karatekampioen Valery Dimitrov. Deze maakt een tournee door Europa en doet een bevriende dojo in Den Haag aan, voor ons lekker dichtbij. Mocht je dit missen, op 25 sptember is hij ook op Papendal te bewonderen. Ik heb het voorrecht mogen smaken om tijdens zijn EK deelname enkele jaren geleden in Spanje examen te doen voor internationaal hoekscheidsrechter en zijn kunnen van zeer dichtbij te zien. Een echte aanrader dus, deze clinic!

In de vorige nieuwsbrief stond dat er in het nieuwe seizoen ook extern deelgenomen gaat kunnen wordden aan de woensdagavondtrainingen. Dit zal na de herfstvakantie geïntroduceerd worden.

Ook het wedstrijdgebeuren heeft lang stilgelegen, maar we zien nu ook dat hier en daar de trainingen weer worden opgepakt en toernooien zich weer gaan aandienen. Zie agenda!

Ik hoop iedereen weer te zien op vrijdag 27 augustus om het seizoen weer met frisse moed te kunnen starten.

Osu!

Clive Emanuelson

* Veel legers zijn gesneuveld door onderschatting van de vijand, maar nog meer door overschatting van zichzelf.

Nieuwe reacties

17.11 | 12:34

Klein vraagje werkt Clive Emanuelson in Zoetermeer zoja hij was vroeger mentor van onc clauslaan en wil contact met hem ik moet iets weten wat belangrijk is.

31.01 | 13:26

Zoetermeer Pas is voor ons geen probleem.

30.01 | 22:39

Mag ik vragen of hier ook gebruik kan worden gemaakt van de zoetermeeras?Mijn zoontje van 8 heeft een les gevolgd op school en was erg onder de indruk
Mvg

11.12 | 13:31